Новосілківський навчально-виховний комплекс "загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад"

на головну | на попередню | в кінець сторінки

Посилання:


ГОЛОВНА

КОЛЕКТИВ

ФОТОГАЛЕРЕЯ

ІСТОРІЯ ШКОЛИ

ДОСЯГНЕННЯ

ДОЗВІЛЛЯ

НОВИНИ

КОНТАКТИ

Корисні посилання

Офіційний сайт МОНмолодьспорту

Освітній портал Педпреса


Завантажити стрічку новин від Педпреси >>>

Портал Освіта Рівненщини

Електронна газета Тримай хвилю

Методичне об'єднання учителів інформатики

фотографія

      12 березня на базі Новосілківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Здолбунівської районної ради Рівненської області відбулося чергове засідання районного методичного об’єднання учителів інформатики. Привітно зустріли учасників семінару учні та педагоги школи.

Хай у кожному серці, Наче сонячна мрія Розквітає веселка На добро і надію.

фото

      Керівник закладу Годованюк Олександра Леонідівна познайомила гостей з історією села та школи.

      Засідання розпочав методист Здолбунівського районного методичного кабінету Александрук Володимир Володимирович. Члени районного методичного об’єднання розглянули низку важливих питань: особливості закінчення 2011-2012 навчального року та проведення державної підсумкової атестації, стан комп’ютеризації та інформатизації ЗНЗ району.

 

фото

      Вчитель інформатики Луцюк Анатолій Антонович презентував проект «Актуальність використання тестів на уроках інформатики».
       З одного боку, тестування в процесі викладання окремих навчальних дисциплін для української освіти стає щодалі звичнішим, масовими накладами видаються збірники різноманітних тестових завдань, зошити для тестування, завдання тестової форми закладаються безпосередньо до підручників та іншої навчальної літератури.
       З іншого ж боку, учні мають сприймати тестування не як чергове покарання, а як засіб оперативної діагностики реального стану своєї освіченості, вони мають бути психологічно адаптовані до виконання такої роботи та зорієнтовані на позитивний результат.
       Це завдання не тільки змісту освіти, а й технологій навчання. Як відзначає доктор педагогічних наук, професор Є. Полат, частково його можна вирішити шляхом використання інформаційних технологій у навчально-виховному процесі.Тестування – один із ефективних видів оцінювання знань, який вже давно використовують у навчанні. Завдяки тому, що тести більш структуровані та однозначні, ніж інші види робіт, саме тести найбільш підходять для автоматизації.
       Наявні понад сотні інструментально-педагогічних засобів для створення комп’ютерних тестів, найбільш відомими з них є: TEST-W, TEST-W2, TestYourSelf, UTC_v.1.52, TestSystem_v2, TestForLena, Test_Orion, MyTest, MiniTestSL, Mentor_14x, MAMI_Testing, Iqtest, Check_of_knowledge_v1, Assistent_v2, OPEN TEST, MIFTests та ін. Кожна з цих програм призначена для перевірки знань тестуванням на комп'ютері, але кожна з них має свої особливості в порівнянні з іншими.
       Комп’ютерне тестування здійснюється у формі самостійного діалогу учня з комп’ютером у присутності вчителя або без нього, з можливістю запам’ятовування результатів тестування.
       Комп'ютерна форма тестування має низку переваг: можна здійснювати різні види контролю (попередній, поточний, тематичний, підсумковий контроль), економити час, одночасно залучати до роботи весь клас й оперативно обробляти результати з метою аналізу якості навчального процесу та виявлення прогалин у знаннях. Учень негайно отримує результат і об’єктивну оцінку, може неодноразово проходити тестування з однієї теми. Можна відзначити, що саме цей вид тестування найбільше подобається дітям. Унаслідок підняття зацікавленості вдається залучити до активної участі в навчальному процесі, як сильних, так і слабких учнів. Важливості набуває такий важливий фактор як підвищення в учнів мотивації, яка допомагає їм у досягненні поставлених цілей та отриманні позитивної перспективи, підвищенні самоповаги і можливості, а також у керуванні власним розвитком.
       Разом з тим може здатися пародоксальним, але ІНФОРМАТИКА найменше претендує на роль предмета, знання по якому слід перевіряти в тестовій формі. А учителі інформатики якраз більше інших застосовують цей вид контролю знань (допомагають апаратні технології тестування, які легко реалізувати в кабінеті інформатики). Поясню думку детальніше. У області технологій результатом навчання має бути ПРОДУКТ, виготовлений учнем. Грубо кажучи - якщо ти зробив ЦЕ за допомогою ЦІЄЇ програми - означає ЗНАЄШ, як робити, а не зробив - не знаєш. НАВІЩО ТЕСТОВЕ ПИТАННЯ, в якому треба вибрати правильний шлях, ЯК ЦЕ РОБИТИ? Тим паче, що в усіх конкурентоздатних програмних продуктах ОДИН І ТОЙ ЖЕ РЕЗУЛЬТАТ можна отримати різними (іноді множиною) способів? Та і тестове питання ЗАВЖДИ прив'язане до конкретної програми, а часто-густо - конкретній версії. Причому перевірка результату піддається об'єктивному контролю - вийшло, що потрібно, або не вийшло.

фото

      Необхідність та важливість інклюзивної освіти підкреслила у свому виступі Ольга Ворон, старший викладач кафедри управління освітою РОІППО. Адже інклюзивна школа – заклад освіти, який забезпечує інклюзивну освіту як систему освітніх послуг, зокрема: адаптує навчальні програми та плани, фізичне середовище, методи та форми навчання, використовує існуючі в громаді ресурси, залучає батьків, співпрацює з фахівцями для надання спеціальних послуг відповідно до різних освітніх потреб дітей, створює позитивний клімат в шкільному середовищі. Не дивлячись на те, що інклюзивні школи забезпечують сприятливі умови для досягнення рівних можливостей і повної участі, для їх ефективної діяльності необхідні спільні зусилля не лише з боку вчителів та персоналу школи, а й ровесників, батьків, членів родин.

фото

       В обговоренні взяли участь Тетяна Куць, учитель інформатики Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4, Надія Ольшевська, учитель інформатики Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №5.

      Приємною несподіванкою для жінок, учасників семінару, стали щирі вітання чоловіків.
       Александрук В.В. підкреслив важливість проведення таких заходів для педагогів, подякував господарям за гостинний прийом.

 

 

фото
на головну | на попередню | на початок сторінки
Hosted by uCoz